הנחה
בית הספר המוביל לדיגיטל עם 90% השמה
רשת הקשרים הענפה וההיכרות העמוקה שלנו עם התעשיה, מאפשרות לנו לחבר את בוגרינו לחברות המובילות במשק כבר לאחר הקורס ולאורך כל הקריירה.
רוצים עוד פרטים?
לתיאום שיחה ובדיקת התאמה לקורס
יש למלא את הטופס:
בית הספר המוביל לדיגיטל עם 90% השמה
אנחנו הולכים אל תוך שוק העבודה, בודקים את הצרכים של הענף ויוצרים הכשרות המעודכנות לצרכי התעשייה. הכשרות ממוקדות, קצרות ופרקטיות, המאפשרות יציאה מהירה אל שוק העבודה.
מעל 150 מרצים בכירים בתעשיית הדיגיטל, המכשירים ומעסיקים בסיום הקורס את בוגרינו.
רשת הקשרים הענפה וההיכרות העמוקה שלנו עם התעשיה, מאפשרות לנו לחבר את בוגרינו לחברות המובילות במשק כבר לאחר הקורס ולאורך כל הקריירה.
מיד בסיום הקורס, מצטרפים בוגרינו לקהילת הבוגרים המונה כ-2,500 בוגרים, ובה ממשיכים לקבל ליווי מקצועי, חשיפה למשרות בלעדיות, ליווי של מנטור, הזמנות לכנסים והרצאות בתחום.
קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC
מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ולשוברי משרד העבודה
פתיחת מחזור קרוב - יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
26 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- Google - קידום ממומן במנוע החיפוש, ברשת המדיה (GDN) ו-YouTube
- Facebook - קידום ממומן וכלים מתקדמים
- TikTok - קידום ממומן במערכת הפרסום
- Google Analytics- דו"חות, תובנות ואסטרטגיית מדידה
- מרתון הכנה למבחני כניסה לתפקידי PPC
- הגשה לבחינות ההסמכה של Google Adwords- מבחן היסודות ומבחן רשת החיפוש
- סדנה מעשית לניתוח ביצועי קמפיינים באמצעות בניית דוחות Excel ולמידה על פונקציות מתקדמות: Vlookup, Pivot ועוד
- סדנאות ייעודיות למנהלים: ניהול ספקי מדיה, בניית קמפיין מדיה למותג וניהול אסטרטגית מדיה
- הפצת תוכן במערכות חכמות - Taboola, Outbrain
- פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה דיגיטלית בעידן רב ערוצי
ומה יוצא לך מזה?
- בתחילת הקריירה המקצועית?
מקצוע מבוקש לבעלי יכולות אנליטיות המאפשר השתלבות בחברות דיגיטל, סטארטאפים וארגונים עסקיים גם באמצעות מרכז הקריירה שלנו. - מנהל/ת באגפי שיווק?
הכשרה ויכולות מקצועיות שישאירו אותך רלבנטי/ת בשוק התעסוקה. יכולת להשיג תוצאות טובות יותר מספקי המדיה הדיגיטלית דרך ניהול מקצועי ויצירת שפה משותפת.
קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC
- Google - קידום ממומן במנוע החיפוש, ברשת המדיה (GDN) ו-YouTube
- Facebook - קידום ממומן וכלים מתקדמים
- TikTok - קידום ממומן במערכת הפרסום
- Google Analytics- דו"חות, תובנות ואסטרטגיית מדידה
- מרתון הכנה למבחני כניסה לתפקידי PPC
- הגשה לבחינות ההסמכה של Google Adwords- מבחן היסודות ומבחן רשת החיפוש
- סדנה מעשית לניתוח ביצועי קמפיינים באמצעות בניית דוחות Excel ולמידה על פונקציות מתקדמות: Vlookup, Pivot ועוד
- סדנאות ייעודיות למנהלים: ניהול ספקי מדיה, בניית קמפיין מדיה למותג וניהול אסטרטגית מדיה
- הפצת תוכן במערכות חכמות - Taboola, Outbrain
- פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה דיגיטלית בעידן רב ערוצי
פתיחת מחזור קרוב - יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
26 מפגשים
לימודי ערב
קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית
מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ולשוברי משרד העבודה
פתיחת מחזור קרוב - יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
28 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- כתיבה ויצירת תוכן לדיגיטל: אפיון שפה למותג, סטוריטלינג, כתיבת תוכן לשיפור חווית גולשים, קידום אורגני SEO, יצירת תוכן וידאו ויראלי והקמת ערוץ YouTube
- קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם, וניהול עמודים עסקיים בסושיאל
- ניהול תוכן במגוון ערוצי סושיאל ותוכן: אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, טיקטוק, ניוזלטרים, משפיענים, ניהול קהילות עסקיות
- ניהול תוכן בנכסים דיגיטליים של מותג, אתרי אינטרנט ובלוגים, ומדידתם ב-Google Analytics
- עיצוב גרפי למדיה חברתית: עיצוב חומרים שיווקיים באמצעות Canva, עריכת סרטונים קצרים, חוקים חשובים ביצירת תוכן ויזואלי
- יצירת אסטרטגיית תוכן שנתית ותכנית עבודה
ומה יוצא לך מזה?
- בתחילת הקריירה המקצועית?
קורס מעשי להכשרת מנהלי תוכן ומדיה חברתית, המעוניינים להשתלב בעבודה בחברות מדיה, חברות פרסום וארגונים. מיועד לבעלי זיקה לכתיבה המחפשים לרכוש מקצוע חם בתעשיית הפרסום הדיגיטלי. - מנהל/ת באגפי שיווק?
קורס מעשי להכשרת מנהלים באגפי השיווק ליצירת אסטרטגיית תוכן המותאמת למטרות העסקיות של הארגון, דרכי הפצת התוכן, מדידה ובקרה על מנת ליצור ביקושים והעדפה מותגית.
קורס ניהול תוכן בערוצים הדיגיטליים וברשתות החברתיות
- כתיבה ויצירת תוכן לדיגיטל: אפיון שפה למותג, סטוריטלינג, כתיבת תוכן לשיפור חווית גולשים, קידום אורגני SEO, יצירת תוכן וידאו ויראלי והקמת ערוץ YouTube
- קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם, וניהול עמודים עסקיים בסושיאל
- ניהול תוכן במגוון ערוצי סושיאל ותוכן: אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, טיקטוק, ניוזלטרים, משפיענים, ניהול קהילות עסקיות
- ניהול תוכן בנכסים דיגיטליים של מותג, אתרי אינטרנט ובלוגים, ומדידתם ב-Google Analytics
- עיצוב גרפי למדיה חברתית: עיצוב חומרים שיווקיים באמצעות Canva, עריכת סרטונים קצרים, חוקים חשובים ביצירת תוכן ויזואלי
- יצירת אסטרטגיית תוכן שנתית ותכנית עבודה
פתיחת מחזור קרוב - יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
28 מפגשים
לימודי ערב
Marketing Automation Manager course
הכשרה למקצוע מבוקש בחברות הייטק בינלאומיות
פתיחת מחזור קרוב - ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
20 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- איך מנהלים תהליכי שיווק בחברות הייטק גלובליות
- לנהל משפך שיווקי ברמה מעמיקה במערכת HubSpot
- הגשה ל-2 בחינות ההסמכה של HubSpot
- מה ההבדל בין מערכת CRM ל-Marketing Automation, והיכרות עם מערכת Salesforce
- מהם ההבדלים והדקויות בין שיווק B2B ל-B2C בחברות הייטק בינלאומיות
- מהם ההבדלים העיקריים בין Inbound Marketing, PPC, Social Marketing & SEO בעולמות ה-B2C ל-B2B
- טכניקות בפלטפורמות עיקריות בפרסום הדיגיטלי - Google Linkedin, Reddit, Facebook
ומה יוצא לך מזה?
- מגיע/ה עם ניסיון תעסוקתי של שנתיים ומעלה?
קורס מעשי להכשרה לתפקיד Marketing Automation Manager בחברות הייטק גלובליות. הקורס מתאים לבעלי ניסיון תעסוקתי של שנתיים ומעלה ואנגלית ברמה גבוהה ומצויין לאנשי שיווק שרוצים לעשות את המעבר לתפקידי מרקטינג בהייטק.
Marketing Automation Manager course
- איך מנהלים תהליכי שיווק בחברות הייטק גלובליות
- לנהל משפך שיווקי ברמה מעמיקה במערכת HubSpot
- הגשה ל-2 בחינות ההסמכה של HubSpot
- מה ההבדל בין מערכת CRM ל-Marketing Automation, והיכרות עם מערכת Salesforce
- מהם ההבדלים והדקויות בין שיווק B2B ל-B2C בחברות הייטק בינלאומיות
- מהם ההבדלים העיקריים בין Inbound Marketing, PPC, Social Marketing & SEO בעולמות ה-B2C ל-B2B
- טכניקות בפלטפורמות עיקריות בפרסום הדיגיטלי - Google Linkedin, Reddit, Facebook
פתיחת מחזור קרוב - ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
20 מפגשים
לימודי ערב
קורס Data Driven Marketing
פתיחת מחזור קרוב - ספטמבר 2022
לימודים בזום
9 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- יישום מודל מוכח של Data Driven Marketing לבניית מערכות יחסים עם הלקוחות
- בניית גאנט עבודה לפרויקט Marketing Automation
- בניה או שדרוג תכנית הנאמנות של הארגון
- אפיון פרסונות ומסע לקוח משלב האסטרטגיה ועד לטקטיקה
- אפיון דו"ח מדידה לפרויקט Marketing Automation
- ניהול חדר מבצעים להטמעת המערכת
ומה יוצא לך מזה?
- הבנה פרקטית בהובלת מהלכי אוטומציה בארגון מ-א' עד ת'
- שימוש בדאטה ככלי ליצירת מערכת יחסים עם לקוחות קיימים, להגדלת מעורבות ורכישות חוזרות
- ניהול נכון של אנשי הצוות הלוקחים חלק בפרוייקט ורתימתם
- יכולת עבודה מול ספקי טכנולוגיה, המאפשרת מדידה ומעורבות ניהולית גבוהה בפרויקט האוטומציה
קורס Data Driven Marketing
- יישום מודל מוכח של Data Driven Marketing לבניית מערכות יחסים עם הלקוחות
- בניית גאנט עבודה לפרויקט Marketing Automation
- בנייה או שדרוג תכנית הנאמנות של הארגון
- אפיון פרסונות ומסע לקוח משלב האסטרטגיה ועד לטקטיקה
- אפיון דו"ח מדידה לפרויקט Marketing Automation
- ניהול חדר מבצעים להטמעת המערכת
פתיחת מחזור קרוב - ספטמבר 2022
לימודים בזום
9 מפגשים
לימודי ערב
המסלול המקיף ללימודי שיווק דיגיטלי
קורס מעשי להכשרת אנשי דיגיטל לכניסה לתפקיד ראשון בתחום
פתיחת מחזור קרוב - יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
55 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- מכינה ליסודות השיווק הדיגיטלי, מבוא לקורס והכנת המשתתפים ללימודים המקצועיים
- ניהול תוכן וסושיאל מדיה, פיצוח אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
- ניהול קמפיינים וקידום ממומן PPC, הגשה לבחינות הסמכה בינלאומיות של גוגל אדוורדס
- ניהול אנליזה דיגיטלית והגשה לבחינת הסמכה בינלאומית של גוגל אנליטיקס
- סדנאות קריירה, הכנה לראיונות עבודה וליווי אישי בתהליך חיפוש עבודה
- פרוייקט גמר ותיק עבודות, בניית קמפיין שיווקי לעסק פעיל וניהולו בליווי צוות מקצועי
ומה יוצא לך מזה?
- בתחילת הקריירה המקצועית?
מקצוע מבוקש המאפשר השתלבות בחברות דיגיטל, הייטק, סטארטאפים וארגונים עסקיים גם באמצעות מרכז הקריירה שלנו.
המסלול המקיף ללימודי שיווק דיגיטלי
- מכינה ליסודות השיווק הדיגיטלי, מבוא לקורס והכנת המשתתפים ללימודים המקצועיים
- ניהול תוכן וסושיאל מדיה, פיצוח אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
- ניהול קמפיינים וקידום ממומן PPC, הגשה לבחינות הסמכה בינלאומיות של גוגל אדוורדס
- ניהול אנליזה דיגיטלית והגשה לבחינת הסמכה בינלאומית של גוגל אנליטיקס
- סדנאות קריירה, הכנה לראיונות עבודה וליווי אישי בתהליך חיפוש עבודה
- פרוייקט גמר ותיק עבודות, בניית קמפיין שיווקי לעסק פעיל וניהולו בליווי צוות מקצועי
פתיחת מחזור קרוב - יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
55 מפגשים
לימודי ערב
קורס אסטרטגיית מדידה דיגיטלית וכלי אנליטיקס
פתיחת מחזור קרוב - יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
13 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- למידה Hands-On על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Google Data Studio
- הגדרת מטרות עסקיות ברמה האסטרטגית, יישום התכניות בפועל עם הכלים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו והגדרת KPI למדידת הפעילות
- שימוש בדאטה לקבלת החלטות עסקיות ובניית אסטרטגיית מדידה
- הבנת מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך הנכסים הדיגיטליים של הארגון
ומה יוצא לך מזה?
- נמצא/ת בתפקיד הראשון בעולם הדיגיטל?
מקצוע מבוקש לבעלי יכולות אנליטיות המאפשר השתלבות בחברות דיגיטל, סטארטאפים וארגונים עסקיים גם באמצעות מרכז הקריירה שלנו. מתאים מאוד למגיעים מרקע בניהול קמפיינים/אנליזה ומעוניינים להתקדם לתפקיד הבא - מנהל/ת באגפי שיווק?
הכשרה ויכולות מקצועיות שישימו אותך בחוד החנית של עולם השיווק. הקניית כלים למדידה ובקרה של הפעילות בדיגיטל, ניתוח דוחות והסקת תובנות במטרה להגביר תנועה לאתר החברה ולשפר את יחסי ההמרה
קורס אסטרטגיית מדידה דיגיטלית וכלי אנליטיקס
- למידה Hands-On על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Google Data Studio
- הגדרת מטרות עסקיות ברמה האסטרטגית, יישום התכניות בפועל עם הכלים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו והגדרת KPI למדידת הפעילות
- שימוש בדאטה לקבלת החלטות עסקיות ובניית אסטרטגיית מדידה
- הבנת מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך הנכסים הדיגיטליים של הארגון
פתיחת מחזור קרוב - מאי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
13 מפגשים
לימודי ערב
קורס דיגיטל למנהלים - מיעדים לתוצאות
פתיחת מחזור קרוב - ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
9 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד:
- בנייה וניהול נכס דיגיטלי: תהליך העבודה, מתדולוגיית agile ומערכות לניהול תוכן
- תהליך בניית אסטרטגיה דיגיטלית
- ניהול תהליכי אפיון חווית משתמש
- ניהול פעילות הפרסום הדיגיטלית - מונחים, פרסום דיגיטלי מסורתי ופרוגרמטי, תהליך העבודה, אסטרטגיות פרסום, כלים ושיטות, תמהיל מדיה אפקטיבי והגדרת יעדים
- ניהול התוכן בערוצים הדיגיטליים - כיצד בונים אסטרטגיית תוכן למותג, אפיון שפה וקווים מנחים ביצירת תוכן ומיקרוקופי
- ניהול פעילות במדיה חברתית - סקירת כלים ומגמות, הפצת תכנים במדיה חברתית, קווים מנחים לבחירת הערוצים החברתיים
- ניהול מערכי ecommerce - סקירת שוק האיקומרס ומגמות, השלבים ביצירת מודל עסקי עובד באיקומרס, אסטרטגיית מדף דיגיטלי וטכנולוגיה
- אנליזה של הפעילות הדיגיטלית – מונחי יסוד, סוגי דוחות ומתודולוגיות מדידה. אופטימיזציה - מסקנות ותובנות לשיפור כתוצאה מהמדידה. הטמעת פיקסלים GTM – מה ולמה?
- גיוס וניהול עובדים בתחום הדיגיטל
ומה יוצא לך מזה?
- עובד/ת בתחום השיווק?
הכשרה מקצועית למנהלים המקנה הבנה ניהולית רוחבית על עולם הדיגיטל, במטרה להעניק את הידע הדרוש לבניית תכנית עבודה סדורה ויעילה לשיווק בערוצים דיגיטליים. הקורס כולל פרקטיקה ניהולית לבניית אסטרטגיית מדיה בדיגיטל, סקירת כלים ופלטפורמות לשיווק דיגיטלי, ניהול תוכן ונכסים דיגיטליים של מותג, מדידה ובקרה של מהלכי דיגיטל, ניהול של פרויקטי דיגיטל חוצי ארגון, ניהול ספקים ומדידת אפקטיביות. ההכשרה מבוססת על מודל יישומי וניסיונן של החברות המובילות במשק.
קורס דיגיטל למנהלים
- בנייה וניהול נכס דיגיטלי: תהליך העבודה, מתדולוגיית agile ומערכות לניהול תוכן
- תהליך בניית אסטרטגיה דיגיטלית
- ניהול תהליכי אפיון חווית משתמש
- ניהול פעילות הפרסום הדיגיטלית - מונחים, פרסום דיגיטלי מסורתי ופרוגרמטי, תהליך העבודה, אסטרטגיות פרסום, כלים ושיטות, תמהיל מדיה אפקטיבי והגדרת יעדים
- ניהול התוכן בערוצים הדיגיטליים - כיצד בונים אסטרטגיית תוכן למותג, אפיון שפה וקווים מנחים ביצירת תוכן ומיקרוקופי
- ניהול פעילות במדיה חברתית - סקירת כלים ומגמות, הפצת תכנים במדיה חברתית, קווים מנחים לבחירת הערוצים החברתיים
- ניהול מערכי ecommerce - סקירת שוק האיקומרס ומגמות, השלבים ביצירת מודל עסקי עובד באיקומרס, אסטרטגיית מדף דיגיטלי וטכנולוגיה
- אנליזה של הפעילות הדיגיטלית – מונחי יסוד, סוגי דוחות ומתודולוגיות מדידה. אופטימיזציה - מסקנות ותובנות לשיפור כתוצאה מהמדידה. הטמעת פיקסלים GTM – מה ולמה?
- גיוס וניהול עובדים בתחום הדיגיטל
פתיחת מחזור קרוב - ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
9 מפגשים
לימודי ערב
קורס מנהלי eCommerce
פתיחת מחזור קרוב - ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
23 מפגשים
לימודי ערב
בסיום הקורס תדעו:
- להוביל פרויקט הקמת אתר eCommerce הכולל: מבנה האתר, בחירת פלטפורמה, חווית משתמש ובניית הצעת ערך נכונה
- WordPress - היכרות הפלטפורמה ויתרונותיה, ניהול קטגוריות ותוכן, חוקי מחיר וניהול הזמנות.
- Shopify - מרכיבים מרכזיים בפלטפורמה, בחירת טמפלט, הקמת מוצרים וניהול שוטף של אתר
- Magento - היכרות הפלטפורמה ויתרונותיה, ניהול קטגוריות ותוכן, חוקי מחיר וניהול הזמנות
- SEO - מבוא לקידום אורגני, איך המנוע חיפוש של גוגל עובד
- PPC - הקמת חשבון וקמפיין ברשת החיפוש של גוגל, היכרות עם גוגל שופינג
- אנליזה ודוחות Google Analytics בתחום האיקומרס
- CRO – לשפר יחסי המרה באמצעות UX, PPC, SEO, אנליטיקס, הצעת ערך
- להקים ולנהל מועדון לקוחות ליצירת ערך מבדל ואמיתי
- להשתמש בדיוורים ואוטומציות בעולם ה-eCommerce
ומה יוצא לך מזה?
- עובד/ת בתחום הדיגיטל?
קורס מקצועי להקניית כלים יישומיים להתמחות בתחום ה-eCommerce באגפי שיווק. ההכשרה מבוססת על מודל יישומי וניסיונם של החברות המובילות במשק - בתחילת הקריירה המקצועית?
הכשרה מותאמת לכניסה לתפקיד ראשון כמנהל/ת אתר eCommerce באגפי שיווק מובילים. נטוורקינג ויצירת הזדמנויות לשיתופי פעולה עם המומחים המובילים את עולם ה-eCommerce בישראל
קורס מנהלי eCommerce
- מבוא ל-eCommerce וסקירת אתרים מובילים
- אסטרטגיית הקמת פעילות eCommerce: בניית הצעת ערך נכונה, קהלי יעד וכן סוגי מוצרים ושווקים למכור בהם
- בניית קטלוג מוצרים ומבנה האתר
- WordPress - היכרות הפלטפורמה ויתרונותיה, ניהול קטגוריות ותוכן, חוקי מחיר וניהול הזמנות.
- Shopify - מרכיבים מרכזיים בפלפטורמת Shopify, בחירת טמפלט ולימוד הקמת מוצרים וניהול שוטף של אתר - כולל תרגול מעשי
- Magento - היכרות הפלטפורמה ויתרונותיה, ניהול קטגוריות ותוכן, חוקי מחיר וניהול הזמנות - כולל תרגול מעשי
- סדנת UX - יצירת חווית משתמש ופרסונליזציה במכירה
- SEO - מבוא לקידום אורגני, איך המנוע חיפוש של גוגל עובד - כולל תרגול מעשי
- PPC - הקמת חשבון וקמפיין ברשת החיפוש של גוגל, היכרות עם גוגל שופינג - כולל תרגול מעשי
- אנליזה ודוחות Google Analytics בתחום האיקומרס - כולל תרגול מעשי
- תכנון ובניית עמוד נחיתה ממוקד לקהל יעד
- CRO – שיפור יחסי המרה באמצעות UX, PPC, SEO, אנליטיקס, הצעת ערך - כולל תרגול מעשי
- סקירת פתרונות ומגמות בתחום האחסון, ליקוט, אריזה והפצה מנקודת המבט של צרכן ושל חברה
- הקמת מועדון לקוחות, הגדרת סגמנטים, יצירת ערך מבדל ואמיתי עבור חברי מועדון
- שימוש בדיוורים ואוטומציות בעולם ה-eCommerce - כולל תרגול מעשי
פתיחת מחזור קרוב - ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
22 מפגשים
לימודי ערב
מעבדת eCommerce למתקדמים
קורס חובה למנהלי אתרי eCommerce
פתיחת מחזור קרוב - ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
9 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- להשתמש בכלים דיגיטליים לשיפור הביצועים, הגברת המכר וה-Retention בפעילות אתר האונליין שלכם
- לבנות אסטרטגיית מדיה לפעילות eCommerce ותמהיל אפקטיבי לפעילות
- להטמיע ולהשתמש במגוון כלים לניהול פעילות איקומרס באתר שלכם: Zoom Analytics, StoreYa, Fixel, Webeyez, Flashy, WhatsApp Business, Glassix, Dynamic Yield, Yotpo ועוד
- לשפר משמעותית אחוז ההמרה באתר eCommerce פעיל -CRO
- למדוד את פעילות האונליין באמצעות כלים דיגיטליים, בדגש על Google Analytics
- לשדרג חווית המשתמש באתר ה-eCommerce וליצור פרסונליזציה במכירה
- ליצור חווית משתמש UX/UI
ומה יוצא לך מזה?
- מנהלים אתר eCommerce?
קורס מקצועי להקניית כלים יישומיים למנהלי eCommerce בארגונים הפועלים בארץ ובחו"ל לשיפור ביצועים בפעילות האונליין. ההכשרה מבוססת על מודל יישומי וניסיונם של החברות המובילות במשק.
קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC
- פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה דיגיטלית בעידן רב ערוצי
פתיחת מחזור קרוב - ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
26 מפגשים
לימודי ערב
הקורסים שלנו
קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית
מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ולשוברי משרד העבודה
פתיחת מחזור קרוב – יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
28 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- כתיבה ויצירת תוכן לדיגיטל: אפיון שפה למותג, סטוריטלינג, כתיבת תוכן לשיפור חווית גולשים, קידום אורגני SEO, יצירת תוכן וידאו ויראלי והקמת ערוץ YouTube
- קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם, וניהול עמודים עסקיים בסושיאל
- ניהול תוכן במגוון ערוצי סושיאל ותוכן: אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, טיקטוק, ניוזלטרים, משפיענים, ניהול קהילות עסקיות
- ניהול תוכן בנכסים דיגיטליים של מותג, אתרי אינטרנט ובלוגים, ומדידתם ב-Google Analytics
- עיצוב גרפי למדיה חברתית: עיצוב חומרים שיווקיים באמצעות Canva, עריכת סרטונים קצרים, חוקים חשובים ביצירת תוכן ויזואלי
- יצירת אסטרטגיית תוכן שנתית ותכנית עבודה
ומה יוצא לך מזה?
- בתחילת הקריירה המקצועית?
קורס מעשי להכשרת מנהלי תוכן ומדיה חברתית, המעוניינים להשתלב בעבודה בחברות מדיה, חברות פרסום וארגונים. מיועד לבעלי זיקה לכתיבה המחפשים לרכוש מקצוע חם בתעשיית הפרסום הדיגיטלי. - מנהל/ת באגפי שיווק?
קורס מעשי להכשרת מנהלים באגפי השיווק ליצירת אסטרטגיית תוכן המותאמת למטרות העסקיות של הארגון, דרכי הפצת התוכן, מדידה ובקרה על מנת ליצור ביקושים והעדפה מותגית.
קורס ניהול תוכן בערוצים הדיגיטליים וברשתות החברתיות
- כתיבה ויצירת תוכן לדיגיטל: אפיון שפה למותג, סטוריטלינג, כתיבת תוכן לשיפור חווית גולשים, קידום אורגני SEO, יצירת תוכן וידאו ויראלי והקמת ערוץ YouTube
- קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם, וניהול עמודים עסקיים בסושיאל
- ניהול תוכן במגוון ערוצי סושיאל ותוכן: אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, טיקטוק, ניוזלטרים, משפיענים, ניהול קהילות עסקיות
- ניהול תוכן בנכסים דיגיטליים של מותג, אתרי אינטרנט ובלוגים, ומדידתם ב-Google Analytics
- עיצוב גרפי למדיה חברתית: עיצוב חומרים שיווקיים באמצעות Canva, עריכת סרטונים קצרים, חוקים חשובים ביצירת תוכן ויזואלי
- יצירת אסטרטגיית תוכן שנתית ותכנית עבודה
פתיחת מחזור קרוב – יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
28 מפגשים
לימודי ערב
קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC
מוכר לפיקדון חיילים משוחררים ולשוברי משרד העבודה
פתיחת מחזור קרוב – יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
26 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- Google – קידום ממומן במנוע החיפוש, ברשת המדיה (GDN) ו-YouTube
- Facebook – קידום ממומן וכלים מתקדמים
- TikTok – קידום ממומן במערכת הפרסום
- Google Analytics- דו"חות, תובנות ואסטרטגיית מדידה
- מרתון הכנה למבחני כניסה לתפקידי PPC
- הגשה לבחינות ההסמכה של Google Adwords- מבחן היסודות ומבחן רשת החיפוש
- סדנה מעשית לניתוח ביצועי קמפיינים באמצעות בניית דוחות Excel ולמידה על פונקציות מתקדמות: Vlookup, Pivot ועוד
- סדנאות ייעודיות למנהלים: ניהול ספקי מדיה, בניית קמפיין מדיה למותג וניהול אסטרטגית מדיה
- הפצת תוכן במערכות חכמות – Taboola, Outbrain
- פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה דיגיטלית בעידן רב ערוצי
ומה יוצא לך מזה?
- בתחילת הקריירה המקצועית?
מקצוע מבוקש לבעלי יכולות אנליטיות המאפשר השתלבות בחברות דיגיטל, סטארטאפים וארגונים עסקיים גם באמצעות מרכז הקריירה שלנו. - מנהל/ת באגפי שיווק?
הכשרה ויכולות מקצועיות שישאירו אותך רלבנטי/ת בשוק התעסוקה. יכולת להשיג תוצאות טובות יותר מספקי המדיה הדיגיטלית דרך ניהול מקצועי ויצירת שפה משותפת.
קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC
- Google – קידום ממומן במנוע החיפוש, ברשת המדיה (GDN) ו-YouTube
- Facebook – קידום ממומן וכלים מתקדמים
- TikTok – קידום ממומן במערכת הפרסום
- Google Analytics- דו"חות, תובנות ואסטרטגיית מדידה
- מרתון הכנה למבחני כניסה לתפקידי PPC
- הגשה לבחינות ההסמכה של Google Adwords- מבחן היסודות ומבחן רשת החיפוש
- סדנה מעשית לניתוח ביצועי קמפיינים באמצעות בניית דוחות Excel ולמידה על פונקציות מתקדמות: Vlookup, Pivot ועוד
- סדנאות ייעודיות למנהלים: ניהול ספקי מדיה, בניית קמפיין מדיה למותג וניהול אסטרטגית מדיה
- הפצת תוכן במערכות חכמות – Taboola, Outbrain
- פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה דיגיטלית בעידן רב ערוצי
פתיחת מחזור קרוב – יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
26 מפגשים
לימודי ערב
Marketing Automation Manager course
הכשרה למקצוע מבוקש בחברות הייטק בינלאומיות
פתיחת מחזור קרוב – ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
20 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- איך מנהלים תהליכי שיווק בחברות הייטק גלובליות
- לנהל משפך שיווקי ברמה מעמיקה במערכת HubSpot
- הגשה ל-2 בחינות ההסמכה של HubSpot
- מה ההבדל בין מערכת CRM ל-Marketing Automation, והיכרות עם מערכת Salesforce
- מהם ההבדלים והדקויות בין שיווק B2B ל-B2C בחברות הייטק בינלאומיות
- מהם ההבדלים העיקריים בין Inbound Marketing, PPC, Social Marketing & SEO בעולמות ה-B2C ל-B2B
- טכניקות בפלטפורמות עיקריות בפרסום הדיגיטלי – Google Linkedin, Reddit, Facebook
ומה יוצא לך מזה?
- מגיע/ה עם ניסיון תעסוקתי של שנתיים ומעלה?
קורס מעשי להכשרה לתפקיד Marketing Automation Manager בחברות הייטק גלובליות. הקורס מתאים לבעלי ניסיון תעסוקתי של שנתיים ומעלה ואנגלית ברמה גבוהה ומצויין לאנשי שיווק שרוצים לעשות את המעבר לתפקידי מרקטינג בהייטק.
Marketing Automation Manager course
- איך מנהלים תהליכי שיווק בחברות הייטק גלובליות
- לנהל משפך שיווקי ברמה מעמיקה במערכת HubSpot
- הגשה ל-2 בחינות ההסמכה של HubSpot
- מה ההבדל בין מערכת CRM ל-Marketing Automation, והיכרות עם מערכת Salesforce
- מהם ההבדלים והדקויות בין שיווק B2B ל-B2C בחברות הייטק בינלאומיות
- מהם ההבדלים העיקריים בין Inbound Marketing, PPC, Social Marketing & SEO בעולמות ה-B2C ל-B2B
- טכניקות בפלטפורמות עיקריות בפרסום הדיגיטלי – Google Linkedin, Reddit, Facebook
פתיחת מחזור קרוב – ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
20 מפגשים
לימודי ערב
קורס Data Driven Marketing
פתיחת מחזור קרוב – ספטמבר 2022
לימודים בזום
9 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- יישום מודל מוכח של Data Driven Marketing לבניית מערכות יחסים עם הלקוחות
- בניית גאנט עבודה לפרויקט Marketing Automation
- בניה או שדרוג תכנית הנאמנות של הארגון
- אפיון פרסונות ומסע לקוח משלב האסטרטגיה ועד לטקטיקה
- אפיון דו"ח מדידה לפרויקט Marketing Automation
- ניהול חדר מבצעים להטמעת המערכת
ומה יוצא לך מזה?
- הבנה פרקטית בהובלת מהלכי אוטומציה בארגון מ-א' עד ת'
- שימוש בדאטה ככלי ליצירת מערכת יחסים עם לקוחות קיימים, להגדלת מעורבות ורכישות חוזרות
- ניהול נכון של אנשי הצוות הלוקחים חלק בפרוייקט ורתימתם
- יכולת עבודה מול ספקי טכנולוגיה, המאפשרת מדידה ומעורבות ניהולית גבוהה בפרויקט האוטומציה
קורס Data Driven Marketing
- יישום מודל מוכח של Data Driven Marketing לבניית מערכות יחסים עם הלקוחות
- בניית גאנט עבודה לפרויקט Marketing Automation
- בנייה או שדרוג תכנית הנאמנות של הארגון
- אפיון פרסונות ומסע לקוח משלב האסטרטגיה ועד לטקטיקה
- אפיון דו"ח מדידה לפרויקט Marketing Automation
- ניהול חדר מבצעים להטמעת המערכת
פתיחת מחזור קרוב – ספטמבר 2022
לימודים בזום
9 מפגשים
לימודי ערב
המסלול המקיף ללימודי שיווק דיגיטלי
קורס מעשי להכשרת אנשי דיגיטל לכניסה לתפקיד ראשון בתחום
פתיחת מחזור קרוב – יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
55 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- מכינה ליסודות השיווק הדיגיטלי, מבוא לקורס והכנת המשתתפים ללימודים המקצועיים
- ניהול תוכן וסושיאל מדיה, פיצוח אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
- ניהול קמפיינים וקידום ממומן PPC, הגשה לבחינות הסמכה בינלאומיות של גוגל אדוורדס
- ניהול אנליזה דיגיטלית והגשה לבחינת הסמכה בינלאומית של גוגל אנליטיקס
- סדנאות קריירה, הכנה לראיונות עבודה וליווי אישי בתהליך חיפוש עבודה
- פרוייקט גמר ותיק עבודות, בניית קמפיין שיווקי לעסק פעיל וניהולו בליווי צוות מקצועי
ומה יוצא לך מזה?
- בתחילת הקריירה המקצועית?
מקצוע מבוקש המאפשר השתלבות בחברות דיגיטל, הייטק, סטארטאפים וארגונים עסקיים גם באמצעות מרכז הקריירה שלנו.
המסלול המקיף ללימודי שיווק דיגיטלי
- מכינה ליסודות השיווק הדיגיטלי, מבוא לקורס והכנת המשתתפים ללימודים המקצועיים
- ניהול תוכן וסושיאל מדיה, פיצוח אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
- ניהול קמפיינים וקידום ממומן PPC, הגשה לבחינות הסמכה בינלאומיות של גוגל אדוורדס
- ניהול אנליזה דיגיטלית והגשה לבחינת הסמכה בינלאומית של גוגל אנליטיקס
- סדנאות קריירה, הכנה לראיונות עבודה וליווי אישי בתהליך חיפוש עבודה
- פרוייקט גמר ותיק עבודות, בניית קמפיין שיווקי לעסק פעיל וניהולו בליווי צוות מקצועי
פתיחת מחזור קרוב – יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
55 מפגשים
לימודי ערב
קורס דיגיטל למנהלים – מיעדים לתוצאות
פתיחת מחזור קרוב – ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
9 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד:
- בנייה וניהול נכס דיגיטלי: תהליך העבודה, מתדולוגיית agile ומערכות לניהול תוכן
- תהליך בניית אסטרטגיה דיגיטלית
- ניהול תהליכי אפיון חווית משתמש
- ניהול פעילות הפרסום הדיגיטלית – מונחים, פרסום דיגיטלי מסורתי ופרוגרמטי, תהליך העבודה, אסטרטגיות פרסום, כלים ושיטות, תמהיל מדיה אפקטיבי והגדרת יעדים
- ניהול התוכן בערוצים הדיגיטליים – כיצד בונים אסטרטגיית תוכן למותג, אפיון שפה וקווים מנחים ביצירת תוכן ומיקרוקופי
- ניהול פעילות במדיה חברתית – סקירת כלים ומגמות, הפצת תכנים במדיה חברתית, קווים מנחים לבחירת הערוצים החברתיים
- ניהול מערכי ecommerce – סקירת שוק האיקומרס ומגמות, השלבים ביצירת מודל עסקי עובד באיקומרס, אסטרטגיית מדף דיגיטלי וטכנולוגיה
- אנליזה של הפעילות הדיגיטלית – מונחי יסוד, סוגי דוחות ומתודולוגיות מדידה. אופטימיזציה – מסקנות ותובנות לשיפור כתוצאה מהמדידה. הטמעת פיקסלים GTM – מה ולמה?
- גיוס וניהול עובדים בתחום הדיגיטל
ומה יוצא לך מזה?
- עובד/ת בתחום השיווק?
הכשרה מקצועית למנהלים המקנה הבנה ניהולית רוחבית על עולם הדיגיטל, במטרה להעניק את הידע הדרוש לבניית תכנית עבודה סדורה ויעילה לשיווק בערוצים דיגיטליים. הקורס כולל פרקטיקה ניהולית לבניית אסטרטגיית מדיה בדיגיטל, סקירת כלים ופלטפורמות לשיווק דיגיטלי, ניהול תוכן ונכסים דיגיטליים של מותג, מדידה ובקרה של מהלכי דיגיטל, ניהול של פרויקטי דיגיטל חוצי ארגון, ניהול ספקים ומדידת אפקטיביות. ההכשרה מבוססת על מודל יישומי וניסיונן של החברות המובילות במשק.
קורס דיגיטל למנהלים
- בנייה וניהול נכס דיגיטלי: תהליך העבודה, מתדולוגיית agile ומערכות לניהול תוכן
- תהליך בניית אסטרטגיה דיגיטלית
- ניהול תהליכי אפיון חווית משתמש
- ניהול פעילות הפרסום הדיגיטלית – מונחים, פרסום דיגיטלי מסורתי ופרוגרמטי, תהליך העבודה, אסטרטגיות פרסום, כלים ושיטות, תמהיל מדיה אפקטיבי והגדרת יעדים
- ניהול התוכן בערוצים הדיגיטליים – כיצד בונים אסטרטגיית תוכן למותג, אפיון שפה וקווים מנחים ביצירת תוכן ומיקרוקופי
- ניהול פעילות במדיה חברתית – סקירת כלים ומגמות, הפצת תכנים במדיה חברתית, קווים מנחים לבחירת הערוצים החברתיים
- ניהול מערכי ecommerce – סקירת שוק האיקומרס ומגמות, השלבים ביצירת מודל עסקי עובד באיקומרס, אסטרטגיית מדף דיגיטלי וטכנולוגיה
- אנליזה של הפעילות הדיגיטלית – מונחי יסוד, סוגי דוחות ומתודולוגיות מדידה. אופטימיזציה – מסקנות ותובנות לשיפור כתוצאה מהמדידה. הטמעת פיקסלים GTM – מה ולמה?
- גיוס וניהול עובדים בתחום הדיגיטל
פתיחת מחזור קרוב – ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
9 מפגשים
לימודי ערב
קורס מנהלי eCommerce
פתיחת מחזור קרוב – ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
23 מפגשים
לימודי ערב
בסיום הקורס תדעו:
- להוביל פרויקט הקמת אתר eCommerce הכולל: מבנה האתר, בחירת פלטפורמה, חווית משתמש ובניית הצעת ערך נכונה
- WordPress – היכרות הפלטפורמה ויתרונותיה, ניהול קטגוריות ותוכן, חוקי מחיר וניהול הזמנות.
- Shopify – מרכיבים מרכזיים בפלטפורמה, בחירת טמפלט, הקמת מוצרים וניהול שוטף של אתר
- Magento – היכרות הפלטפורמה ויתרונותיה, ניהול קטגוריות ותוכן, חוקי מחיר וניהול הזמנות
- SEO – מבוא לקידום אורגני, איך המנוע חיפוש של גוגל עובד
- PPC – הקמת חשבון וקמפיין ברשת החיפוש של גוגל, היכרות עם גוגל שופינג
- אנליזה ודוחות Google Analytics בתחום האיקומרס
- CRO – לשפר יחסי המרה באמצעות UX, PPC, SEO, אנליטיקס, הצעת ערך
- להקים ולנהל מועדון לקוחות ליצירת ערך מבדל ואמיתי
- להשתמש בדיוורים ואוטומציות בעולם ה-eCommerce
ומה יוצא לך מזה?
- עובד/ת בתחום הדיגיטל?
קורס מקצועי להקניית כלים יישומיים להתמחות בתחום ה-eCommerce באגפי שיווק. ההכשרה מבוססת על מודל יישומי וניסיונם של החברות המובילות במשק - בתחילת הקריירה המקצועית?
הכשרה מותאמת לכניסה לתפקיד ראשון כמנהל/ת אתר eCommerce באגפי שיווק מובילים. נטוורקינג ויצירת הזדמנויות לשיתופי פעולה עם המומחים המובילים את עולם ה-eCommerce בישראל
קורס מנהלי eCommerce
- מבוא ל-eCommerce וסקירת אתרים מובילים
- אסטרטגיית הקמת פעילות eCommerce: בניית הצעת ערך נכונה, קהלי יעד וכן סוגי מוצרים ושווקים למכור בהם
- בניית קטלוג מוצרים ומבנה האתר
- WordPress – היכרות הפלטפורמה ויתרונותיה, ניהול קטגוריות ותוכן, חוקי מחיר וניהול הזמנות.
- Shopify – מרכיבים מרכזיים בפלפטורמת Shopify, בחירת טמפלט ולימוד הקמת מוצרים וניהול שוטף של אתר – כולל תרגול מעשי
- Magento – היכרות הפלטפורמה ויתרונותיה, ניהול קטגוריות ותוכן, חוקי מחיר וניהול הזמנות – כולל תרגול מעשי
- סדנת UX – יצירת חווית משתמש ופרסונליזציה במכירה
- SEO – מבוא לקידום אורגני, איך המנוע חיפוש של גוגל עובד – כולל תרגול מעשי
- PPC – הקמת חשבון וקמפיין ברשת החיפוש של גוגל, היכרות עם גוגל שופינג – כולל תרגול מעשי
- אנליזה ודוחות Google Analytics בתחום האיקומרס – כולל תרגול מעשי
- תכנון ובניית עמוד נחיתה ממוקד לקהל יעד
- CRO – שיפור יחסי המרה באמצעות UX, PPC, SEO, אנליטיקס, הצעת ערך – כולל תרגול מעשי
- סקירת פתרונות ומגמות בתחום האחסון, ליקוט, אריזה והפצה מנקודת המבט של צרכן ושל חברה
- הקמת מועדון לקוחות, הגדרת סגמנטים, יצירת ערך מבדל ואמיתי עבור חברי מועדון
- שימוש בדיוורים ואוטומציות בעולם ה-eCommerce – כולל תרגול מעשי
פתיחת מחזור קרוב – ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
22 מפגשים
לימודי ערב
מעבדת eCommerce למתקדמים
פתיחת מחזור קרוב – ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
9 מפגשים
לימודי ערב
בסיום הקורס תדעו:
- להשתמש בכלים דיגיטליים לשיפור הביצועים, הגברת המכר וה-Retention בפעילות אתר האונליין שלכם
- לבנות אסטרטגיית מדיה לפעילות eCommerce ותמהיל אפקטיבי לפעילות
- להטמיע ולהשתמש במגוון כלים לניהול פעילות איקומרס באתר שלכם: Zoom Analytics, StoreYa, Fixel, Webeyez, Flashy, WhatsApp Business, Glassix, Dynamic Yield, Yotpo ועוד
- לשפר משמעותית אחוז ההמרה באתר eCommerce פעיל -CRO
- למדוד את פעילות האונליין באמצעות כלים דיגיטליים, בדגש על Google Analytics
- לשדרג חווית המשתמש באתר ה-eCommerce וליצור פרסונליזציה במכירה
- ליצור חווית משתמש UX/UI
ומה יוצא לך מזה?
- מנהלים אתר eCommerce?
קורס מקצועי להקניית כלים יישומיים למנהלי eCommerce בארגונים הפועלים בארץ ובחו"ל לשיפור ביצועים בפעילות האונליין. ההכשרה מבוססת על מודל יישומי וניסיונם של החברות המובילות במשק - עובדים בתחום הדיגיטל?
הכשרה לתפקיד מנהל/ת eCommerce באגפי שיווק מובילים. נטוורקינג ויצירת הזדמנויות לשיתופי פעולה עם המומחים המובילים את עולם ה-eCommerce בישראל
מעבדת eCommerce למתקדמים
- איך להשתמש בכלים דיגיטליים לשיפור הביצועים, הגברת המכר וה-Retention בפעילות אתר האונליין שלכם
- בניית אסטרטגיית מדיה לפעילות eCommerce ותמהיל אפקטיבי לפעילות
- איך להטמיע ולהשתמש במגוון כלים לניהול פעילות איקומרס באתר שלכם: Zoom Analytics, StoreYa, Fixel, Webeyez, Flashy, WhatsApp Business, Glassix, Dynamic Yield, Yotpo ועוד
- איך לשפר משמעותית אחוז ההמרה באתר eCommerce פעיל -CRO
- מדידת פעילות האונליין באמצעות כלים דיגיטליים, בדגש על Google Analytics
- שדרוג חווית המשתמש באתר ה-eCommerce ויצירת פרסונליזציה במכירה
פתיחת מחזור קרוב – ספטמבר 2022
לימודים בזום או בקמפוס
9 מפגשים
לימודי ערב
קורס אסטרטגיית מדידה דיגיטלית וכלי אנליטיקס
פתיחת מחזור קרוב – יולי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
13 מפגשים
לימודי ערב
במה נתמקד?
- למידה Hands-On על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Google Data Studio
- הגדרת מטרות עסקיות ברמה האסטרטגית, יישום התכניות בפועל עם הכלים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו והגדרת KPI למדידת הפעילות
- שימוש בדאטה לקבלת החלטות עסקיות ובניית אסטרטגיית מדידה
- הבנת מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך הנכסים הדיגיטליים של הארגון
ומה יוצא לך מזה?
- נמצא/ת בתפקיד הראשון בעולם הדיגיטל?
מקצוע מבוקש לבעלי יכולות אנליטיות המאפשר השתלבות בחברות דיגיטל, סטארטאפים וארגונים עסקיים גם באמצעות מרכז הקריירה שלנו. מתאים מאוד למגיעים מרקע בניהול קמפיינים/אנליזה ומעוניינים להתקדם לתפקיד הבא - מנהל/ת באגפי שיווק?
הכשרה ויכולות מקצועיות שישימו אותך בחוד החנית של עולם השיווק. הקניית כלים למדידה ובקרה של הפעילות בדיגיטל, ניתוח דוחות והסקת תובנות במטרה להגביר תנועה לאתר החברה ולשפר את יחסי ההמרה
קורס אסטרטגיית מדידה דיגיטלית וכלי אנליטיקס
- למידה Hands-On על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Google Data Studio
- הגדרת מטרות עסקיות ברמה האסטרטגית, יישום התכניות בפועל עם הכלים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו והגדרת KPI למדידת הפעילות
- שימוש בדאטה לקבלת החלטות עסקיות ובניית אסטרטגיית מדידה
- הבנת מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך הנכסים הדיגיטליים של הארגון
פתיחת מחזור קרוב – מאי 2022
לימודים בזום או בקמפוס
13 מפגשים
לימודי ערב
רוצים להתייעץ איתנו?
מרכז הקריירה של Digitalent
מרכז הקריירה של Digitalent
מחברים אתכם למעסיקים
כבוגרים תיהנו מרשת נטוורקינג ענפה עם מובילי התעשייה, הכוללת כ-2,500 בוגרים בעמדות מפתח, מעל 400 מעסיקים ו-150 מרצים בכירים של בית הספר, המגיעים מהחברות המובילות בתעשייה
מכינים אתכם להצלחה
ההכשרות היישומיות שלנו יעניקו לכם כלים וכישורים בעולם דינמי ומשתנה, הלימודים מתקיימים בסביבה המדמה ניהול פרויקט אמיתי מא' ועד ת', כוללים סדנאות, תרגולים ודיונים מקצועיים
משלבים אתכם בתעשייה
גם לאחר הקורס תיהנו מליווי מנהלת קהילת בוגרים ומרכז הקריירה, אשר זמינה עבורכם בתהליך חיפוש העבודה, תהווה עבורכם ערוץ חיבור ישיר למעסיקים ותחשוף בפניכם את מגוון המשרות הפתוחות
הנבחרת שתהפוך אותך למקצוען בתחום
וואלה! שופס
ברוך אנגל
,Head of digital
Bakara
דני צ'רניאק
,Head of analytics
Bakara
קרן וייזמן
מנהלת חווית הלקוח הדיגיטלית,
Selina
גיא ורון
סמנכ"ל מדיה,
Lime Digital
יאן (יאנקו) קוטליארסקי
Head of Growth,
accessiBe
תימור בר און
מנכ"לית משותפת,
Codeya
ערן אלדד
מנכ"ל ,
INTERACTION – אדלר חומסקי
אורי לפיד
,CMO
LoRin Network
מירן פחמן
מייסד,
Punkt
עמית פלג
מייסד,
RABAK
אילן הבר
מייסד,
web-innovation
מילי ניפוסי
Client Solutions Manager, TikTok IL
אילן צינמן
יועץ תוכן ופיתוח עסקי,
Outbrain
הדר בסת
מנכ"לית ובעלים,
Long Tail Marketing
דני צ'רניאק
,Head of analytics
Bakara
שחר בר דוד
מייסד ומנכ"ל,
שרוטונים
עדי בר אור
מנהלת קמפיינים בדיגיטל
טל שי
מייסד ומנכ"ל,
בזק
קרני סטרוד סילוני
בעלים,
יותר לקוחות מהרשת
דולב משה
מנכ"ל ובעלים,
Fresh
אורי אינדורסקי
מנכ"ל משותף,
Hippocampus
נתלי רוגל
יועצת לניהול מיתוג ושיווק,
חיות בדיגיטל
מעיין ריימונד
מנהלת סושיאל ואיקומרס,
Under Armour
אורי לפיד
,CMO
LoRin Network
תמר ציונוב
מומחית לניהול קהילות,
Tamarketing
מיכאל רובינשטיין
בעלים ומייסד,
Tjabo Digital
הילה בן חנוך לוי
מומחית תוכן וקריאייטיב
מיכל גנץ
קופירייטרית, מיקרו-קופית ומאפיינת שפה. בעלת סטודיו למילים טובות.
דורי רווה
VP of Marketing,
Buildots
בילי סינה
Managing Partner,
Marketing Envy
רונית ירוסלביץ
Head of Marketing and Sales Operations, Marketing Envy
עינת עציוני
CMO,
Namogoo
מאיה טאקו שפי
Strategy Director,
Marketing Envy
ענבל סלונים
Human Resources Director, Marketing Envy
אסנת ורנר
Marketing Operations Expert, Marketing Envy
עידן כרמלי
Managing Partner,
Marketing Envy
ואדים אייזנשטיין
PPC Team Leader,
Marketing Envy
ליאור שבו
Universal McCann Digital
רפאל ביטון
בן בלנקי
Promo
יעל קנדר
BDO digital
דניאל צ'רניאק
Bakara
צביקה ג'רבי
SWC
ענר קורן
AllJobs
אסף גורפינקל
Ynet
נועם ברגלסון
Business Executive
יהודה רייזנר
ThinkUser
ארז בן משה
Data Garage
עינת שמעוני
STKI
ארנון ברזילי
Salesforce
יעל קנדר
BDO digital
מיכל חיון
!2DO
ליהי לוטן
מומחית eCommerce UX
דניאל צ'רניאק
Bakara
ירון כהן
דלק
גיא עמיעד
אינסופ
יורם ליכנשטיין
עו"ד, מומחה לקניין רוחני ואינטרנט
עליזה גברא
לאומי MAX לעסקים
שירלי כגן
שופרסל
ברוך אנגל
,Head of Digital & eCommerce
Bakara
אלעד רביד
מנהל יחידת DTC,
שטראוס
מיכל חיון
מנכ"לית,
!2DO
ערן שיאון
מנהל אגף דיגיטל,
קבוצת כלמוביל
לילי דרימר קרמר
מנהלת פרוייקטים,
!2DO
דניאל קורן
מנכ"ל,
Azrieli.com
מיכאל מיטרני
מנהל תחום דיגיטל וחדשנות,
סופר-פארם
מיכאל רובישטיין
בעלים ומייסד,
Tjabo Digital
גיא רוטברג
סמנכ"ל פיתוח עסקי ושירותי איקומרס,
וואלה שופס
מיכל אלבז
מנכ"לית,
Guilty
גבי ברויטמן
,Head of Global Payment Growth
Wix Payments
שימי חוטבלי
Ecommerce Product manager, Selina
ליאורה זימאן
מובילת לקוחות,
!2DO
דני צ'רניאק
Head of Analytics,
Bakara
ערן שיאון
מנהל אגף דיגיטל,
קבוצת כלמוביל
מיכל חיון
מנכ"לית,
!2DO
ברוך אנגל
,Head of Digital
Bakara
גיא פישר
מנהל חטיבת אלעד קומרס,
אלעד מערכות
אנה גולן
,UX-UI design manager
ZIGIT
עדי בר אור
מנהלת קמפיינים בדיגיטל
ארז חורב
מנהל תוכן אתר הסחר והאימייל מרקטינג, ישרוטל
יערה מוסן אביזוהר
מנהלת מחלקת איקומרס,
שטראוס
דני כרמון
יועץ eCommerce ומייסד,
מאמא גורו
מיכאל רובינשטיין
Tjabo Digital
חן זיסו
מנכ"ל ובעלים ZISSU LTD,
מיצגי Shopify בישראל
אסי יעקב
מנהלת eCommerce,
אמירים הפצות
איתמר אורן ישראלי
בעלים ומנכ"ל,
EOI
אליעד אלקבץ
Head of product & Global eCommerce, Soda Stream
אנדריי קומרוב
CXM
יוסי כץ
וואלה! שופס
עידית כהן ברגר
מנהלת מחלקת דיגיטל,
AIG
שרון דובר
סמנכ"ל שיווק,
Sebocalm
אסף דותן
מייסד ומנכ"ל,
BO-Business Online
ענבר דותן
שותפה ויועצת בכירה,
BO-Business Online
טל שי
מנהל דיגיטל,
בזק
שי סלומון
מנהל תחום טלוויזיה – חטיבה מסחרית,
קשת
רויטל בן עמי
מנהלת תוכן,
BO-Business Online