הנחה

להיות בעולם דיגיטלי

1
איך אנחנו בונים את תכניות ההכשרה?
אנחנו הולכים אל תוך שוק העבודה, בודקים את הצרכים של הענף ויוצרים הכשרות המעודכנות לצרכי התעשייה. הכשרות ממוקדות, קצרות ופרקטיות, המאפשרות יציאה מהירה אל שוק העבודה
איך אנחנו בונים את תכניות ההכשרה?
2
ממי תלמדו?
מעל 150 מרצים בכירים בתעשיית הדיגיטל, המכשירים ומעסיקים בסיום הקורס את בוגרינו
ממי תלמדו?
3
איך אנחנו מחברים בין האנשים?
ההיכרות המשמעותית שלנו עם התלמידים מאפשרת לנו לחבר בינם לבין כ-250 חברות מובילות בשוק העבודה, ולעזור לשני הצדדים למצוא את הטאלנט הבא.
איך אנחנו מחברים בין האנשים?
4
ומה בסיום הקורס?
מיד בסיום הקורס, מצטרפים בוגרינו לקהילת הבוגרים בה ממשיכים לקבל ליווי מקצועי, משרות רלוונטיות, ליווי של מנטור, הזמנות לכנסים והרצאות בתחום.
ומה בסיום הקורס?

אנחנו כאן לתת לך את כל הכלים להצליח בתחום! כמה פרטים ואנחנו איתך

להיות בעולם דיגיטלי

1
?איך אנחנו בונים את תכניות ההכשרה

אנחנו הולכים אל תוך שוק העבודה, בודקים את הצרכים של הענף ויוצרים הכשרות המעודכנות לצרכי התעשייה. הכשרות ממוקדות, קצרות ופרקטיות, המאפשרות יציאה מהירה אל שוק העבודה

?איך אנחנו בונים את תכניות ההכשרה
2
?ממי תלמדו

מעל 150 מרצים בכירים בתעשיית הדיגיטל, המכשירים ומעסיקים בסיום הקורס את בוגרינו

?ממי תלמדו
3
?איך אנחנו מחברים בין אנשים

מרכז הקריירה שלנו מלווה את התלמידים ומכיר אותם לעומק, מבין מהם השאיפות המקצועיות שלהם ולאן הם רוצים להגיע ומחבר אותם להזדמנות הבאה שלהם

?איך אנחנו מחברים בין אנשים
4
קהילת הדיגיטל הגדולה בישראל

הצטרפות לקהילת הבוגרים מיד בסיום הקורס לקבלת המשך ליווי מקצועי, הזמנות לכנסים והרצאות בתחום לאורך כל הקריירה 

קהילת הדיגיטל הגדולה בישראל

קורס אסטרטגיה דיגיטלית למנהלים

פתיחת מחזור קרוב -דצמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

6 מפגשים

ימי חמישי

לימודי ערב

15:00-19:30

במה נתמקד?

  • הבנה ניהולית רוחבית על עולם הדיגיטל
  • פרקטיקה ניהולית לבניית אסטרטגיית מדיה בדיגיטל
  • סקירת כלים ופלטפורמות לשיווק דיגיטלי
  • ניהול תוכן ונכסים דיגיטליים של מותג
  • מדידה ובקרה של מהלכי דיגיטל
  • ניהול ספקי דיגיטל ומדידת אפקטיביות
  • אסטרטגיות למידה כפרט וכארגון

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • כלים מעשיים לבניה ובקרה של תכניות עבודה בתחום השיווק הדיגיטלי
  • הכרת הז'רגון המקצועי, הטרנדים והמגמות בתחום הדיגיטל
  • ללמוד ניהול שיווק דיגיטלי דרך היכרות עם תהליכי עבודה של אנשים המובילים מקצועית את התחום, הלכה למעשה
  • יכולת דיון עם ספקי דיגיטל

קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC

פתיחת מחזור קרוב - אוקטובר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

22 מפגשים

ימי שני

לימודי ערב

16:30-21:30

במה נתמקד?

  • Google - קידום ממומן במנוע החיפוש, ברשת המדיה (GDN) ו-YouTube​
  • Facebook - קידום ממומן וכלים מתקדמים​
  • Google Analytics- דו"חות, תובנות ואסטרטגיית מדידה​
  • מרתון הכנה למבחני כניסה לתפקידי PPC
  • הגשה לבחינות ההסמכה של Google Adwords- מבחן היסודות ומבחן רשת החיפוש
  • סדנה מעשית לניתוח ביצועי קמפיינים באמצעות בניית דוחות Excel ולמידה על פונקציות מתקדמות: Vlookup, Pivot ועוד
  • סדנאות ייעודיות למנהלים: ניהול ספקי מדיה, בניית קמפיין מדיה למותג וניהול אסטרטגית מדיה
  • הפצת תוכן במערכות חכמות - Taboola, Outbrain
  • פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה דיגיטלית בעידן רב ערוצי

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • בתחילת הקריירה המקצועית שלך?
    מקצוע מבוקש לבעלי יכולות אנליטיות המאפשר השתלבות בחברות דיגיטל, סטארטאפים וארגונים עסקיים גם באמצעות מרכז הקריירה שלנו.
  • מנהל/ת באגפי שיווק?
    הכשרה ויכולות מקצועיות שישאירו אותך רלבנטי/ת בשוק התעסוקה. יכולת להשיג תוצאות טובות יותר מספקי המדיה הדיגיטלית שלך דרך ניהול מקצועי ויצירת שפה משותפת עמם.

קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC

  • Google - קידום ממומן במנוע החיפוש, ברשת המדיה (GDN) ו-YouTube​
  • Facebook - קידום ממומן וכלים מתקדמים​
  • Google Analytics- דו"חות, תובנות ואסטרטגיית מדידה​
  • מרתון הכנה למבחני כניסה לתפקידי PPC
  • הגשה לבחינות ההסמכה של Google Adwords- מבחן היסודות ומבחן רשת החיפוש
  • סדנה מעשית לניתוח ביצועי קמפיינים באמצעות בניית דוחות Excel ולמידה על פונקציות מתקדמות: Vlookup, Pivot ועוד
  • סדנאות ייעודיות למנהלים: ניהול ספקי מדיה, בניית קמפיין מדיה למותג וניהול אסטרטגית מדיה
  • הפצת תוכן במערכות חכמות - Taboola, Outbrain
  • פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה דיגיטלית בעידן רב ערוצי

פתיחת מחזור קרוב - אוקטובר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

22 מפגשים

ימי שני

לימודי ערב

16:30-21:30

קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית

פתיחת מחזור קרוב - נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

14 מפגשים

ימי שני

לימודי ערב

16:30-21:30

במה נתמקד?

  • בניית אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
  • כתיבת תוכן, מיקרו קופי וסדנת סטוריטלינג
  • Facebook - ניהול תוכן וקידום ממומן
  • ניהול תוכן ב-Instagram
  • ניהול קהילות בדיגיטל
  • שיווק באמצעות משפיענים
  • ניהול משברים ברשת
  • יצירת תוכן וידאו אפקטיבי ופלטפורמות להפצתו, הקמת ערוץ YouTube
  • E-mail Marketing
  • מדידת תוכן ב-Google Analytics
  • פלטפורמות ממומנות להפצת תוכן: Taboola, Outbrain, Playbuzz
  • ניהול תוכן ב-Linkedin

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • בתחילת הקריירה המקצועית שלך?
    קורס מעשי להכשרת מנהלי תוכן, המעוניינים להשתלב בעבודה בחברות מדיה, חברות פרסום וארגונים. מיועד לבעלי זיקה לכתיבה המחפשים לרכוש מקצוע חם בתעשיית הפרסום הדיגיטלי.
  • מנהל/ת באגפי שיווק?
    קורס מעשי להכשרת מנהלים באגפי השיווק ליצירת אסטרטגיית תוכן המותאמת למטרות העסקיות של הארגון, דרכי הפצת התוכן, מדידה ובקרה על מנת ליצור ביקושים והעדפה מותגית.

קורס ניהול תוכן בערוצים הדיגיטליים וברשתות החברתיות

  • בניית אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
  • כתיבת תוכן, מיקרו קופי וסדנת סטוריטלינג
  • Facebook - ניהול תוכן וקידום ממומן
  • ניהול תוכן ב-Instagram
  • ניהול קהילות בדיגיטל
  • שיווק באמצעות משפיענים
  • ניהול משברים ברשת
  • יצירת תוכן וידאו אפקטיבי ופלטפורמות להפצתו, הקמת ערוץ YouTube
  • E-mail Marketing
  • מדידת תוכן ב-Google Analytics
  • פלטפורמות ממומנות להפצת תוכן: Taboola, Outbrain, Playbuzz
  • ניהול תוכן ב-Linkedin

פתיחת מחזור קרוב - נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

14 מפגשים

ימי שני

לימודי ערב

16:30-21:30

קורס ניהול חווית לקוח - Data Driven CX

פתיחת מחזור קרוב - נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

9 מפגשים

ימי ראשון

לימודי ערב

16:30-21:30

במה נתמקד?

  • איך להתניע מהלכים של חווית לקוח בארגון מא' עד ת'
  • סדנאות מעשיות במהלך השיעורים: בניית מסע לקוח, אפיון פרסונות למותג ועוד
  • עבודה נכונה עם דאטה ליצירת חווית לקוח מעולה
  • שימוש במודלים מובילים לבניית תכניות נאמנות
  • רתימת העובדים למהלך ומתודולוגיות Employee Experience
  • היכרות עם מתודולוגיית Service Design לפיצוח אתגרי חווית לקוח
  • היבטים טכניים בהקמת Database ועבודה עם מערכות Marketing Automation
  • אסטרטגיית מדיה בחווית לקוח
  • מדידת חווית לקוח ומעורבות צרכנים
  • מודל RFM, שווי לקוח עתידי LTV, מודל נטישה ועוד

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • הבנה פרקטית-ניהולית בהובלת מהלכי חווית לקוח בארגון
  • כלים לעבודה עם לקוחות קיימים להגדלת מעורבות ורכישות חוזרות
  • יכולת עבודה מול ספקי טכנולוגיה, מדיה ומדידה ויצירת שפה משותפת עימם
  • אימוץ חשיבה יצירתית ומבדלת בעולם דיגיטלי משתנה

קורס ניהול חווית לקוח​ - Data Driven CX

  • איך להתניע מהלכים של חווית לקוח בארגון מא' עד ת'
  • סדנאות מעשיות במהלך השיעורים: בניית מסע לקוח, אפיון פרסונות למותג ועוד
  • עבודה נכונה עם דאטה ליצירת חווית לקוח מעולה
  • שימוש במודלים מובילים לבניית תכניות נאמנות
  • רתימת העובדים למהלך ומתודולוגיות Employee Experience
  • היכרות עם מתודולוגיית Service Design לפיצוח אתגרי חווית לקוח
  • היבטים טכניים בהקמת Database ועבודה עם מערכות Marketing Automation
  • אסטרטגיית מדיה בחווית לקוח
  • מדידת חווית לקוח ומעורבות צרכנים
  • מודל RFM, שווי לקוח עתידי LTV, מודל נטישה ועוד

פתיחת מחזור קרוב - נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

9 מפגשים

ימי ראשון

לימודי ערב

16:30-21:30

קורס מנהלי אנליזה דיגיטלית

פתיחת מחזור קרוב - אוקטובר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

10 מפגשים

ימי ראשון

לימודי ערב

16:30-21:30

במה נתמקד?

  • למידה Hands-On על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Google Data Studio
  • הגדרת מטרות עסקיות ברמה האסטרטגית, יישום התכניות בפועל עם הכלים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו והגדרת KPI למדידת הפעילות
  • שימוש בדאטה לקבלת החלטות עסקיות ובניית אסטרטגיית מדידה
  • הבנת מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך הנכסים הדיגיטליים של הארגון
  • סדנת אקסל למתקדמים: Pivot, Vlookup, Sumif סינון נתונים ופונקציות מתקדמות נוספות

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • נמצא/ת בתפקיד הראשון שלך בעולם הדיגיטל?
    מקצוע מבוקש לבעלי יכולות אנליטיות המאפשר השתלבות בחברות דיגיטל, סטארטאפים וארגונים עסקיים גם באמצעות מרכז הקריירה שלנו. מתאים מאוד למגיעים מרקע בניהול קמפיינים/אנליזה ומעוניינים להתקדם לתפקיד הבא
  • מנהל/ת באגפי שיווק?
    הכשרה ויכולות מקצועיות שישימו אותך בחוד החנית של עולם השיווק. הקניית כלים למדידה ובקרה של הפעילות בדיגיטל, ניתוח דוחות והסקת תובנות במטרה להגביר תנועה לאתר החברה ולשפר את יחסי ההמרה שלו

קורס מנהלי אנליזה דיגיטלית​

  • למידה Hands-On על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Google Data Studio
  • הגדרת מטרות עסקיות ברמה האסטרטגית, יישום התכניות בפועל עם הכלים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו והגדרת KPI למדידת הפעילות
  • שימוש בדאטה לקבלת החלטות עסקיות ובניית אסטרטגיית מדידה
  • הבנת מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך הנכסים הדיגיטליים של הארגון
  • סדנת אקסל למתקדמים: Pivot, Vlookup, Sumif סינון נתונים ופונקציות מתקדמות נוספות

פתיחת מחזור קרוב - אוקטובר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

10 מפגשים

ימי ראשון

לימודי ערב

16:30-21:30

קורס eCommerce למנהלים - אסטרטגיית סחר בעידן דיגיטלי

פתיחת מחזור קרוב - נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

9 מפגשים

ימי שלישי

לימודי ערב

16:30-21:30

במה נתמקד?

  • בחירת אסטרטגיה ובניית מודל עסקי בעולם ה-eCommerce
  • מודלים למכירה וסוגי חנויות באונליין (אתרי עצמאי, Marketplace וניהול מדף)
  • UX/UI ובחירת טכנולוגיה לאתר סחר
  • אסטרטגיות סחר באמזון ובMarketplaces עיקריים בעולם
  • אסטרטגיית פרסום במדיה B2B ו-B2C
  • יצירת מכירות מבוססות Data וניהול הזדמנויות רכישה (כולל רכישה חוזרת ונאמנות)
  • מדידה, המרה ו-Google Analytics באתרי מסחר אלקטרוני
  • ניהול מלאי, תפעול לוגיסטיקה וחשיבות ה- Last Mile

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • מנהל/ת באגפי שיווק?
    יכולת לאמץ את השינוי העובר בימים אלה בענף השיווק אל תוך ארגון עסקי.
    הכשרה לתפקיד מנהל/ת eCommerce באגפי שיווק מובילים.
    נטוורקינג ויצירת הזדמנויות לשיתופי פעולה עם למעלה מ-30 מרצים המובילים את עולם ה- eCommerce בישראל.

קורס eCommerce למנהלים - אסטרטגיית סחר בעידן דיגיטלי

  • בחירת אסטרטגיה ובניית מודל עסקי בעולם ה-eCommerce
  • מודלים למכירה וסוגי חנויות באונליין (אתרי עצמאי, Marketplace וניהול מדף)
  • UX/UI ובחירת טכנולוגיה לאתר סחר
  • אסטרטגיות סחר באמזון ובMarketplaces עיקריים בעולם
  • אסטרטגיית פרסום במדיה B2B ו-B2C
  • יצירת מכירות מבוססות Data וניהול הזדמנויות רכישה (כולל רכישה חוזרת ונאמנות)
  • מדידה, המרה ו-Google Analytics באתרי מסחר אלקטרוני
  • ניהול מלאי, תפעול לוגיסטיקה וחשיבות ה- Last Mile

פתיחת מחזור קרוב - נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

9 מפגשים

ימי שלישי

לימודי ערב

16:30-21:30

הקורסים שלנו

קורס אסטרטגיה דיגיטלית למנהלים

פתיחת מחזור קרוב – דצמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

6 מפגשים

ימי חמישי

לימודי ערב

15:00-19:30

במה נתמקד?

  • הבנה ניהולית רוחבית על עולם הדיגיטל
  • פרקטיקה ניהולית לבניית אסטרטגיית מדיה בדיגיטל
  • סקירת כלים ופלטפורמות לשיווק דיגיטלי
  • ניהול תוכן ונכסים דיגיטליים של מותג
  • מדידה ובקרה של מהלכי דיגיטל
  • ניהול ספקי דיגיטל ומדידת אפקטיביות
  • אסטרטגיות למידה כפרט וכארגון

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • כלים מעשיים לבניה ובקרה של תכניות עבודה בתחום השיווק הדיגיטלי
  • הכרת הז’רגון המקצועי, הטרנדים והמגמות בתחום הדיגיטל
  • ללמוד ניהול שיווק דיגיטלי דרך היכרות עם תהליכי עבודה של אנשים המובילים מקצועית את התחום, הלכה למעשה
  • יכולת דיון עם ספקי דיגיטל

אסטרטגיה דיגיטלית למנהלים

  • הבנה ניהולית רוחבית על עולם הדיגיטל
  • פרקטיקה ניהולית לבניית אסטרטגיית מדיה בדיגיטל
  • סקירת כלים ופלטפורמות לשיווק דיגיטלי
  • ניהול תוכן ונכסים דיגיטליים של מותג
  • מדידה ובקרה של מהלכי דיגיטל
  • ניהול ספקי דיגיטל ומדידת אפקטיביות
  • אסטרטגיות למידה כפרט וכארגון

פתיחת מחזור קרוב – דצמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

6 מפגשים

ימי חמישי

לימודי ערב

15:30-19:00

אסטרטגיה דיגטלית למנהלים

קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC

פתיחת מחזור קרוב – אוקטובר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

22 מפגשים

ימי שני

לימודי ערב

16:30-21:30

במה נתמקד?

  • Google – קידום ממומן במנוע החיפוש, ברשת המדיה (GDN) ו-YouTube​
  • Facebook – קידום ממומן וכלים מתקדמים​
  • Google Analytics- דו”חות, תובנות ואסטרטגיית מדידה​
  • מרתון הכנה למבחני כניסה לתפקידי PPC
  • הגשה לבחינות ההסמכה של Google Adwords- מבחן היסודות ומבחן רשת החיפוש
  • סדנה מעשית לניתוח ביצועי קמפיינים באמצעות בניית דוחות Excel ולמידה על פונקציות מתקדמות: Vlookup, Pivot ועוד
  • סדנאות ייעודיות למנהלים: ניהול ספקי מדיה, בניית קמפיין מדיה למותג וניהול אסטרטגית מדיה
  • הפצת תוכן במערכות חכמות – Taboola, Outbrain
  • פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה דיגיטלית בעידן רב ערוצי

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • בתחילת הקריירה המקצועית שלך?
    מקצוע מבוקש לבעלי יכולות אנליטיות המאפשר השתלבות בחברות דיגיטל, סטארטאפים וארגונים עסקיים גם באמצעות מרכז הקריירה שלנו.
  • מנהל/ת באגפי שיווק?
    הכשרה ויכולות מקצועיות שישאירו אותך רלבנטי/ת בשוק התעסוקה. יכולת להשיג תוצאות טובות יותר מספקי המדיה הדיגיטלית שלך דרך ניהול מקצועי ויצירת שפה משותפת עמם.

קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC

  • Google – קידום ממומן במנוע החיפוש, ברשת המדיה (GDN) ו-YouTube​
  • Facebook – קידום ממומן וכלים מתקדמים​
  • Google Analytics- דו”חות, תובנות ואסטרטגיית מדידה​
  • מרתון הכנה למבחני כניסה לתפקידי PPC
  • הגשה לבחינות ההסמכה של Google Adwords- מבחן היסודות ומבחן רשת החיפוש
  • סדנה מעשית לניתוח ביצועי קמפיינים באמצעות בניית דוחות Excel ולמידה על פונקציות מתקדמות: Vlookup, Pivot ועוד
  • סדנאות ייעודיות למנהלים: ניהול ספקי מדיה, בניית קמפיין מדיה למותג וניהול אסטרטגית מדיה
  • הפצת תוכן במערכות חכמות – Taboola, Outbrain
  • פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה דיגיטלית בעידן רב ערוצי

פתיחת מחזור קרוב – אוקטובר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

22 מפגשים

ימי שני

לימודי ערב

16:30-21:30

מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC

קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית

פתיחת מחזור קרוב – נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

14 מפגשים

ימי שני

לימודי ערב

16:30-21:30

במה נתמקד?

  • בניית אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
  • כתיבת תוכן, מיקרו קופי וסדנת סטוריטלינג
  • Facebook – ניהול תוכן וקידום ממומן
  • ניהול תוכן ב-Instagram
  • ניהול קהילות בדיגיטל
  • שיווק באמצעות משפיענים
  • ניהול משברים ברשת
  • יצירת תוכן וידאו אפקטיבי ופלטפורמות להפצתו, הקמת ערוץ YouTube
  • E-mail Marketing
  • מדידת תוכן ב-Google Analytics
  • פלטפורמות ממומנות להפצת תוכן: Taboola, Outbrain, Playbuzz
  • ניהול תוכן ב-Linkedin

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • בתחילת הקריירה המקצועית שלך?
    קורס מעשי להכשרת מנהלי תוכן, המעוניינים להשתלב בעבודה בחברות מדיה, חברות פרסום וארגונים. מיועד לבעלי זיקה לכתיבה המחפשים לרכוש מקצוע חם בתעשיית הפרסום הדיגיטלי.
  • מנהל/ת באגפי שיווק?
    קורס מעשי להכשרת מנהלים באגפי השיווק ליצירת אסטרטגיית תוכן המותאמת למטרות העסקיות של הארגון, דרכי הפצת התוכן, מדידה ובקרה על מנת ליצור ביקושים והעדפה מותגית.

קורס ניהול תוכן בערוצים הדיגיטליים וברשתות החברתיות

  • בניית אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
  • כתיבת תוכן, מיקרו קופי וסדנת סטוריטלינג
  • Facebook – ניהול תוכן וקידום ממומן
  • ניהול תוכן ב-Instagram
  • ניהול קהילות בדיגיטל
  • שיווק באמצעות משפיענים
  • ניהול משברים ברשת
  • יצירת תוכן וידאו אפקטיבי ופלטפורמות להפצתו, הקמת ערוץ YouTube
  • E-mail Marketing
  • מדידת תוכן ב-Google Analytics
  • פלטפורמות ממומנות להפצת תוכן: Taboola, Outbrain, Playbuzz
  • ניהול תוכן ב-Linkedin

פתיחת מחזור קרוב – נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

14 מפגשים

ימי שני

לימודי ערב

16:30-21:30

ניהול תוכן ומדיה חברתית

קורס ניהול חווית לקוח – Data Driven CX

פתיחת מחזור קרוב – נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

9 מפגשים

ימי ראשון

לימודי ערב

16:30-21:30

במה נתמקד?

  • איך להתניע מהלכים של חווית לקוח בארגון מא’ עד ת’
  • סדנאות מעשיות במהלך השיעורים: בניית מסע לקוח, אפיון פרסונות למותג ועוד
  • עבודה נכונה עם דאטה ליצירת חווית לקוח מעולה
  • שימוש במודלים מובילים לבניית תכניות נאמנות
  • רתימת העובדים למהלך ומתודולוגיות Employee Experience
  • היכרות עם מתודולוגיית Service Design לפיצוח אתגרי חווית לקוח
  • היבטים טכניים בהקמת Database ועבודה עם מערכות Marketing Automation
  • אסטרטגיית מדיה בחווית לקוח
  • מדידת חווית לקוח ומעורבות צרכנים
  • מודל RFM, שווי לקוח עתידי LTV, מודל נטישה ועוד

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • הבנה פרקטית-ניהולית בהובלת מהלכי חווית לקוח בארגון
  • כלים לעבודה עם לקוחות קיימים להגדלת מעורבות ורכישות חוזרות
  • יכולת עבודה מול ספקי טכנולוגיה, מדיה ומדידה ויצירת שפה משותפת עימם
  • אימוץ חשיבה יצירתית ומבדלת בעולם דיגיטלי משתנה

קורס ניהול חווית לקוח​ – Data Driven CX

  • איך להתניע מהלכים של חווית לקוח בארגון מא’ עד ת’
  • סדנאות מעשיות במהלך השיעורים: בניית מסע לקוח, אפיון פרסונות למותג ועוד
  • עבודה נכונה עם דאטה ליצירת חווית לקוח מעולה
  • שימוש במודלים מובילים לבניית תכניות נאמנות
  • רתימת העובדים למהלך ומתודולוגיות Employee Experience
  • היכרות עם מתודולוגיית Service Design לפיצוח אתגרי חווית לקוח
  • היבטים טכניים בהקמת Database ועבודה עם מערכות Marketing Automation
  • אסטרטגיית מדיה בחווית לקוח
  • מדידת חווית לקוח ומעורבות צרכנים
  • מודל RFM, שווי לקוח עתידי LTV, מודל נטישה ועוד

פתיחת מחזור קרוב – נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

9 מפגשים

ימי ראשון

לימודי ערב

16:30-21:30

ניהול חווית לקוח - Data Driven CX

קורס מנהלי אנליזה דיגיטלית

פתיחת מחזור קרוב – אוקטובר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

10 מפגשים

ימי ראשון

לימודי ערב

16:30-21:30

במה נתמקד?

  • למידה Hands-On על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Google Data Studio
  • הגדרת מטרות עסקיות ברמה האסטרטגית, יישום התכניות בפועל עם הכלים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו והגדרת KPI למדידת הפעילות
  • שימוש בדאטה לקבלת החלטות עסקיות ובניית אסטרטגיית מדידה
  • הבנת מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך הנכסים הדיגיטליים של הארגון
  • סדנת אקסל למתקדמים: Pivot, Vlookup, Sumif סינון נתונים ופונקציות מתקדמות נוספות

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • נמצא/ת בתפקיד הראשון שלך בעולם הדיגיטל?
    מקצוע מבוקש לבעלי יכולות אנליטיות המאפשר השתלבות בחברות דיגיטל, סטארטאפים וארגונים עסקיים גם באמצעות מרכז הקריירה שלנו. מתאים מאוד למגיעים מרקע בניהול קמפיינים/אנליזה ומעוניינים להתקדם לתפקיד הבא
  • מנהל/ת באגפי שיווק?
    הכשרה ויכולות מקצועיות שישימו אותך בחוד החנית של עולם השיווק. הקניית כלים למדידה ובקרה של הפעילות בדיגיטל, ניתוח דוחות והסקת תובנות במטרה להגביר תנועה לאתר החברה ולשפר את יחסי ההמרה שלו

קורס מנהלי אנליזה דיגיטלית​

  • למידה Hands-On על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Google Data Studio
  • הגדרת מטרות עסקיות ברמה האסטרטגית, יישום התכניות בפועל עם הכלים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו והגדרת KPI למדידת הפעילות
  • שימוש בדאטה לקבלת החלטות עסקיות ובניית אסטרטגיית מדידה
  • הבנת מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך הנכסים הדיגיטליים של הארגון
  • סדנת אקסל למתקדמים: Pivot, Vlookup, Sumif סינון נתונים ופונקציות מתקדמות נוספות

פתיחת מחזור קרוב – אוקטובר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

10 מפגשים

ימי ראשון

לימודי ערב

16:30-21:30

מנהלי אנליזה דיגיטלית​

קורס eCommerce למנהלים – אסטרטגיית סחר בעידן דיגיטלי

פתיחת מחזור קרוב – נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

9 מפגשים

ימי שלישי

לימודי ערב

16:30-21:30

במה נתמקד?

  • בחירת אסטרטגיה ובניית מודל עסקי בעולם ה-eCommerce
  • מודלים למכירה וסוגי חנויות באונליין (אתרי עצמאי, Marketplace וניהול מדף)
  • UX/UI ובחירת טכנולוגיה לאתר סחר
  • אסטרטגיות סחר באמזון ובMarketplaces עיקריים בעולם
  • אסטרטגיית פרסום במדיה B2B ו-B2C
  • יצירת מכירות מבוססות Data וניהול הזדמנויות רכישה (כולל רכישה חוזרת ונאמנות)
  • מדידה, המרה ו-Google Analytics באתרי מסחר אלקטרוני
  • ניהול מלאי, תפעול לוגיסטיקה וחשיבות ה- Last Mile

ומה תכלס יוצא לך מזה?

  • מנהל/ת באגפי שיווק?
    יכולת לאמץ את השינוי העובר בימים אלה בענף השיווק אל תוך ארגון עסקי.
    הכשרה לתפקיד מנהל/ת eCommerce באגפי שיווק מובילים.
    נטוורקינג ויצירת הזדמנויות לשיתופי פעולה עם למעלה מ-30 מרצים המובילים את עולם ה- eCommerce בישראל.

קורס eCommerce למנהלים – אסטרטגיית סחר בעידן דיגיטלי

  • בחירת אסטרטגיה ובניית מודל עסקי בעולם ה-eCommerce
  • מודלים למכירה וסוגי חנויות באונליין (אתרי עצמאי, Marketplace וניהול מדף)
  • UX/UI ובחירת טכנולוגיה לאתר סחר
  • אסטרטגיות סחר באמזון ובMarketplaces עיקריים בעולם
  • אסטרטגיית פרסום במדיה B2B ו-B2C
  • יצירת מכירות מבוססות Data וניהול הזדמנויות רכישה (כולל רכישה חוזרת ונאמנות)
  • מדידה, המרה ו-Google Analytics באתרי מסחר אלקטרוני
  • ניהול מלאי, תפעול לוגיסטיקה וחשיבות ה- Last Mile

פתיחת מחזור קרוב – נובמבר 2019

מיקום מרכזי

רמת גן

9 מפגשים

ימי שלישי

לימודי ערב

16:30-21:30

eCommerce למנהלים

רוצים לשמוע עוד?

אנחנו כאן בשבילכם

Digitalent – מרכז קריירה ושירותי גיוס

Digitalent – מרכז קריירה ושירותי גיוס

מסלולי קריירה בחברות מובילות בתעשיית השיווק הדיגיטלי

לנו יש את הקשרים

בית הספר ומרכז הקריירה נהנים מנטוורקינג רחב הכולל בתוכו את 170 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מהחברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר

מכינים אותך להצלחה

סינון ומיון מועמדים על-ידי אנשי דיגיטל בכירים ומנוסים בגיוס כח-אדם לתפקידי דיגיטל. מועמדים העוברים "מחנה אימונים" בהכשרה בת 3 חודשים בה הם נבחנים ב"זכוכית מגדלת" לקראת ההשתלבות במסלולי הקריירה

משלבים אותך בתעשייה

אנחנו מתמחים בגיוס עובדים למקצועות השיווק והפרסום הדיגיטלי בארגונים עסקיים, חברות הייטק, סטארט-אפים, משרדי פרסום וחברות מדיה

הנבחרת שתהפוך אותך למקצוען בתחום

גיל לדרר

Outbrain

לירון אברהם

Outbrain

אירה חרקובסקי

מומחית אינסטגרם לעסקים

יאן (יאנקו) קוטליארסקי

יועץ ומרצה בתחום השיווק הדיגיטלי

דניאל חן

מנהלת דיגיטל וקהילות
מנכ”לית מיזם “סופרגירלז”

יואב פרידור

bthere2.com

דנה קול בן יהודה

Diboor

מירן פחמן

פונקט קריאייטיב ודיגיטל

אורי אינדורסקי

Hippocampus

שחר בר דוד

שרוטונים

אסף דותן

BO – Business Online

עמרי אסטל

ASTELO

אליאב אללוף

יועץ שיווקי בכיר

אילן צינמן

Entou Labs

ענבר דותן

BO – Business Online

גרי סלוב

WalkMe

טלי אלבז

מומחית תוכן וקריאייטיב בדיגיטל

סיון צור

מטרנה

ליאור שבו

Universal McCann Digital

לירן פז

Playtika

אלון הזה

INTERACTION

יעל קנדר

!2DO

רועי קאופמן

Playbuzz

צביקה ג’רבי

SWC

דניאל צ’רניאק

Bakara

אסף גורפינקל

Ynet

נועם ברגלסון

Business Executive

יהודה רייזנר

ThinkUser

רפאל ביטון

Google

ארז בן משה

Data Garage

עינת שמעוני

STKI

עומר ליס

Optimove

יעל קנדר

!2DO

מיכל חיון

!2DO

ליהי לוטן

מומחית eCommerce UX

דניאל צ’רניאק

Bakara

ירון כהן

דלק

גיא עמיעד

אינסופ

יורם ליכנשטיין

עו”ד, מומחה לקניין רוחני ואינטרנט

ארנון ברזילי

Salesforce

רחלי רוט

ישרוטל

קרן וייזמן

Cibus

אריאלה דניאלי

יועצת לחדשנות דיגיטלית

יעל קנדר

!2DO

שרית רדין

קרסו מוטורס

עידית כהן ברגר

סלקום

אסף דותן

BO-Business Online

סיון צור

מטרנה

מיכל חיון

!2DO

גלי ברגר

סופר-פארם

שהר לוינשטיין

Hooligans

ענבר דותן

BO-Business Online

ברוך אנגל

Factory54

טוני כהן

מכבי שירותי בריאות

תימור בר און

חנן ובר-און פרסומאים

מיכאל מיטרני

סופר פארם

נעמי וולפנר

Universal McCann Digital

אופיר כהן

Universal McCann Digital

אלירן בן יהודה

Taboola

אור פיאלקוב

Fialkov Digital

יאן (יאנקו) קוטליארסקי

יועץ ומרצה בתחום השיווק הדיגיטלי

משה יחזקאל

Artimedia

ענבר דותן

BO-Business Online

רפאל ביטון

Google

עמית פלג

RABAK

ברוך אנגל

Factory54

יעל פירסט

AIG

בן בלנקי

Promo

דני צ’רניאק

Bakara

מירן פחמן

פונקט קריאייטיב דיגיטל

גולן כספי

K-Logic

קרן וייזמן

Cibus

מעוז דגני

מקאן ואלי

ליאור שונדר

Domestic Clients

גרי סלוב

WalkMe

רחלי רוט

ישרוטל

מיכל חיון

!2DO

ערן שיאון

!2DO

יעל קנדר

!2DO

יעל פירסט

AIG

ליהי לוטן

מומחית eCommerce UX

ברוך אנגל

Factory 54

ליטל פרנקל

Laline

דביר כהן

יזם ומומחה eCommerce
מנהל קהילת “אמזון בקליק”

למה דווקא אצלנו?

רוצים לשמוע עוד? אנחנו כאן בשבילכם

רוצים לשמוע עוד?

אנחנו כאן בשבילכם

רוצים לשמוע עוד?

אנחנו כאן בשבילכם

© 2019 Digitalent - להיות טאלנט בעולם דיגיטלי